SLUŽBY SÍDLA PRO ŽIVNOSTNÍKY

Dohled nad administrativními činnostmi vaší virtuální kanceláře pro živnostníky

Zajistíme pro vás dohled nad všemi administrativními činnostmi vaší virtuální kanceláře. Přijmeme a odešleme vaše zásilky, vyřídíme vaše telefonické hovory, naskenujeme vaše dokumenty do PC. Můžeme pro vás provozovat vaše internetové stránky. Kromě toho pro vás také můžeme zařídit služby osobní asistentky na telefonu. Virtuální kanceláře pro živnostníky umožňují zařízení osobní telefonní linky, o kterou se stará náš profesionálně vyškolený personál. Mějte u nás šanon, razítko nebo vizitky - nebuďte virtuální.


Dosílku doručených poštovních a kurýrních zásilek poskytujeme ve spolupráci s partnery v rámci České republiky a do zahraničí:

  • Česká pošta
  • DHL
  • PPL
  • Messenger (Praha)

 

Další námi poskytované služby:

  • Kontrola Datové schránky
  • Právní a účetní služby
  • Daňové poradenství a audit
  • Zřízení průkazu zmocněnce ČP
  • Zakládání společností v ČR
  • Zakládání společnosti v zahraničí

 

Nabídka služeb virtuální kanceláře a pronájmu jednacích prostor pro OSVČ Praha


Aktuálně nabízíme krátkodobé pronájmy třech konferenčních a jednacích místností. Kapacity:

Jednací místnost pro 6 osob


Vybavení jednací místnosti:

  • oválný jednací stůl se sezením pro 6 osob
  • Flip Chart
  • LCD panel 82 cm s připojením na Internet, HDMI, USB a VGA konektory
  • WiFi připojení na Internet
  • kopírování a laser tiskárna


Služby virtuální kanceláře pro OSVČ s asistentkou:

  • přivítání vašeho klienta, obsluha během jednání
  • nápojový servis
  • fax, skenování, tisk, kopírování
  • další administrativní výpomoc během pronájmu zasedačky


Kvalita prostor: A+
Plocha: 9,6 m2
Cena: 1. hodina 250 Kč*, každá další hodina 200 Kč*.


 

Jednací místnost pro 10 osob

Vybavení jednací místnosti:

  • oválný jednací stůl se sezením pro 10 osob
  • Flip Chart
  • LED Full HD panel 110 cm s připojením na Internet (Windows 7), HDMI, USB a VGA konektory
  • DLP projektor rozlišení nat. XGA (1024x768), max. UXGA (1600x1200), svítivost 3000 ANSI Lm, kontrast 5000:1, HDMI, 2W reproduktor, 3D projekce DLP Link + plátno 122 x 162 cm (uhlopříčka 203 cm)
  • WiFi připojení na Internet
  • kopírování a laser tiskárna
  • magnetická keramická tabule


Služby virtuální kanceláře pro OSVČ s asistentkou:

  • uvítání vašeho klienty, obsluha během jednání
  • nápojový servis
  • fax, skenování, tisk, kopírování
  • další administrativní výpomoc během pronájmu zasedačky


Kvalita prostor: A+
Plocha: 21,6 m2
Cena: 1. hodina 350 Kč*, každá další hodina 250 Kč*.
 


Konferenční místnost až pro 25 osob

Vybavení prostor:

  • sezení pro až 25 osob, skleněný stůl
  • Flip Chart
  • WiFi připojení na Internet


Služby virtuální kanceláře pro OSVČ s asistentkou:

  • uvítání vašeho klienta, obsluha během jednání
  • nápojový servis
  • fax, skenování, tisk, kopírování
  • další administrativní výpomoc během pronájmu zasedačky


Cena: 3.900 Kč* na den
 

 

  * Uvedené ceny jsou bez DPH (21%)